Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Stran: [1]
  Tisk  
Autor Téma: fotosite.cz  (Přečteno 4940 krát)
Mishaczek
Newbie
*

« kdy: 16. 04. 2008, 19:11:14 »

Ahoj, nejsem nijak zběhlá ve fotografování, mám to "jen" jako koníček. Koukala sem že se tu i vyjadřujete ke kvalitě fotek a vytýkáte chyby Úsměv To bych potřeboval i já. Já teda moc možností teď nemám. Jelikož sem teď na mateřské tak mé objekty jsou spíše děti a svět kolem nich Úsměv Prosím o rady.

Omlouvám se že otravuji s takovýma prkotinama, ale chtěla bych dělat kvalitní fotografie, ne jen tuctovky Úsměv Díky Míša
Zaznamenáno
Maw
Pomůžu, když budu vědět.
Global Moderator
Hero Member

WWW Email
« Odpověď #1 kdy: 16. 04. 2008, 19:33:54 »

Míšo:
hodnotit fotky si tady klidně můžeme. V tom problém nevidím. Navrhuji ti jednu jednoduchou věc. Kup si (nech si koupit) nějakou knihu se základy fotografování. Projdi si ji a zkoušej co to dá. Nevím čím fotíš, ale to co tu vystavuješ bude dobré pro babičky, ale já bych to nebral vážně. Nicméně neházejme flintu do žita, každý se učíme. Takže klidně se ptej, budu se ti snažit pomoct. A určitě se přidá i Luděk, takže to budeš mít mezinárodně Smích

Maw  :cool:
Zaznamenáno
Maw
Pomůžu, když budu vědět.
Global Moderator
Hero Member

WWW Email
« Odpověď #2 kdy: 16. 04. 2008, 19:35:19 »

Takto jsem fotil děti já.

[Upravil dne 16-4-2008   Maw]

[Upravil dne 16-4-2008   Maw]

* Bez názvu-3kopie.jpg (57.59 KB - staženo 411 krát.)
Zaznamenáno
Mishaczek
Newbie
*

« Odpověď #3 kdy: 16. 04. 2008, 20:47:51 »

Děkuju za odpověď.  Máš nějaký tip na knížku? Já si prošla kurzy fotografování na Discovery a Spectrumu, když to vysílali sem hltala každý díl. Jinak  mám digitál Canon PowerShot A95 a potom obyč Olympus Mju II, ale když se to umí tak se udělají krásné fotky i s tím. No po něčem se poohlídnu. Já sem Photofiltre měla ve Windowsích, ale teď mám linux a pod tím to nějak nemůžu rozchodit ani ne winech.  Tak se v tom ještě musím povrtat. Děkuji.  Míša
Zaznamenáno
Ludek